Obserwatorzy

czwartek, 21 czerwca 2018

Które wybrać?


Mieszkam na wsi i naprawdę w mieście nie chciałabym żyć. Ale miasta lubię zwiedzać, oglądać architekturę, zabytki (że też człowiek potrafi stworzyć takie piękne rzeczy 😍), fascynuje mnie to, że w każdym z miast życie toczy się w innym tempie, że każde  jest jedyne w swoim rodzaju, niepowtarzalne. Lubię chodzić ulicami, patrzeć na mijających mnie ludzi,  zaglądać w okna i wyobrażać sobie ukryte za firankami mieszkania. 
Odwiedziłam w ostatnich latach całe mnóstwo miast - dużych, średnich, małych i malutkich. Uzbierało się tego tyle, że pewnego dnia pomyślałam:"podzielę się swoimi wspomnieniami i wrażeniami. Może kogoś zainspiruję do jakiejś podróży." Rzecz wydawała się bardzo prosta: usiąść, wybrać zdjęcia, opisać. I gotowe...
Usiadłam. To nie było trudne. Tylko nic z tego siedzenia nie wynikało. Bo naprawdę nie mogłam się zdecydować, które z tych pięknych miejsc było na tyle najpiękniejsze, najważniejsze, najlepsze i w ogóle naj..., by od niego właśnie zacząć. 
Jest oczywiście kilka miast, które są mi szczególnie bliskie. Są też takie, które szczególnie mi się spodobały. Są i takie, o których należałoby opowiedzieć, bo są po prostu ważne. I dlatego, że nie mogłam się zdecydować,  opisywać i wybierać zacznę później. 
A dziś tylko garść  zdjęć z bardzo różnych miejsc. Jest tu i moje miasto najbliższe i moje miasto ulubione, są miasta duże i miasta małe, miasta zimą i miasta latem, w nocy i w dzień. Pewnie kiedyś opiszę  każde z nich i jeszcze wiele, wiele innych.
 Dziś jedynym kryterium doboru była myśl, żeby pokazać, że miasta ogólnie są fajnymi, ciekawymi miejscami. I nic więcej nie chcę Wam teraz sugerować.😎






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodając komentarz, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Mam jednak nadzieję, że nikogo to nie zrazi do komentowania 😉